Menu

small things

To co mi sie popelnia czasami. Zyciowe gratisy.

isilian2005

Chce mi sie i zarazem nie chce. Ostatnio czytam, pracuje,, czytam, i jeszcze wiecej pracuje. Nawet zdarza mi sie znowu rysowac. Kogo to dziwi? A, i dostalam Bozych bojownikow, A. Sapkowskiego. W audiobooku. Wlasnie przesluchuje. Calkiem fajnie zrobio... więcej

Pech

isilian2005

Mialam robic jakis wpis... Taki krotki, zeby pokazac, ze zyje. Ale listonosz przyniosl jakas poczte.

Gratuluje

isilian2005

Wszystkim tym, ktorzy calkiem nie dawno (ok. 3 lata temu) zachecili mnie do subskrypcji ich kanalow na YT. Ale bardziej pragne wam pogratulowac skutecznego zniechecenia mnie i odwolania wspomnianego wyzej udzialu w waszych wypocinach. Mam juz dosyc o... więcej

isilian2005

Robie juz trzecia czapke... W sumie to piata, bo wczesniejsze to sa highvis - pomaranczowe. Takie dla ekstremalnych rowerzystow, czy innych "widoczniejszych". Im lepiej widoczny, tym mniej niebezpieczny. Albo jakos tak. No, mniejsza z tym. Skoncze os... więcej

© small things
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci